Oranjefestival 27-06-2021

Op zondag 27 juni 2021 vond voor de eerste keer het "KNVB ORANJEFESTIVAL" plaats bij Aquila.

Tussen 09.30 - 14.30 uur streden 80 leden en niet-jeugdleden (!) onderverdeeld in 10 teams om de eer en eeuwige roem.

Aquila.Oranjefestival_1.JPG

Op 2 velden waren door de organisatie tal van (voetbal)spellen uitgezet waar door de kids naar hartelust en vooral met veel plezier werd gespeeld en gestreden.

Tussen de spellen door was er voor iedereen een hapje en een drankje met als lunch broodjes knakworst.

De organisatie bestaande uit juniorleden Loek en Remo ondersteund door het jeugdbestuur hebben er een geweldige dag van gemaakt waar door iedereen met veel plezier op wordt teruggekeken. Loek en Remo bedankt!

Tevens dank aan alle vrijwilligers die hebben meegeholpen op welke manier dan ook (begeleiding, spelleiding, keuken, etc.)

En zeker voor herhaling vatbaar (en als het aan de KNVB en Aquila ligt gaat dit zeker een terugkerend festival worden).

We hebben er nog een mooi fotoverslag van gemaakt, kijk op onze foto-pagina/seizoen 2020-2021 of klik hier.

Om 14.30 uur ging iedereen voldaan naar huis om zich te gaan opmaken voor de wedstrijd Nederland - Tsjechië.....ach, laten we het er maar op houden dat je niet alles kunt hebben op zo'n mooie dag.