In Memoriam

In memoriam Dhr. Kees Cruijsen

Met grote verslagenheid hebben wij kennisgenomen van het overlijden van Kees Cruijsen.

Kees is als lid vele tientallen jaren betrokken geweest bij onze club. Als speler, trainer, leider en de laatse jaren vooral als trouw lid van de Maandagmorgen ploeg en voorzitter van onze stichting Maandagmorgen. Helaas verloor Kees het gevecht van een ziekte waarvan het winnen uiteindelijk onmogelijk bleek. Een aantal weken geleden zagen we hem nog stralen op het kampioenschap van ons eerste en nu moeten we afscheid van hem nemen.

Namens alle leden wensen wij de familie en naasten erg veel sterkte toe met dit verlies.

Hoofd- en Jeugdbestuur v.v. Aquila
Dreumel, 19 juli 2019