Informatie

Welkom op deze pagina. Ben je van plan lid te worden bij onze vereniging dan heten wij je van harte welkom. Het is nuttig om onderstaande informatie goed door te lezen. Aanmelden kan via deze website. Heb je vragen neem dan gerust contact op met een van de bestuursleden.

Tarieven per seizoen:

Senioren              € 195,00 (exclusief zaalvoetbal vergoeding)

JO16-JO19          € 150,00 (exclusief zaalvoetbal vergoeding)

JO7 – JO15          € 135,00 (exclusief zaalvoetbal vergoeding)

Legoteam           € 85,00 (exclusief zaalvoetbal vergoeding)

Steunend lid       € 50,00

Waar moet je op letten:

• Inleveren van je inschrijfformulier kan bij de ledenadministratie, adres: Rooijsestraat 34 te Dreumel.
  • Ben je 11 jaar of ouder s.v.p een pasfoto met het inschrijfformulier inleveren.
  • Ben je jonger dan 16 en wil je lid worden, laat ook een van je ouders ondertekenen.
  • Ben je ouder dan 16 jaar en wil je lid worden, lever dan het inschrijfformulier in met een kopie van je geldig legitimatiebewijs.
  • Wil je een wijziging  van je contactgegevens doorgeven, dat kan via de website (Clubinfo/wijziging)
  • Wijzigingen doorgegeven via de leider of trainer worden niet in behandeling genomen.
  • Lidmaatschappen lopen telkens voor één seizoen, oftewel van 1 juli tot 30 juni het jaar daarop volgend.
  • Opzeggingen van het lidmaatschap moeten elk jaar voor 1 mei doorgegeven te worden. Breng je trainer altijd even op de hoogte hiervan. En verder doe je dit door op  de website de opzegging door te geven. (je vind dit onder kopje Clubinfo/lidmaatschap/uitschrijven) Pas na ontvangst van deze opzegging kan de uitschrijving bij vereniging en KNVB doorgevoerd worden.

Zo niet, dan is de gehele contributie van het daarop volgende seizoen verschuldigd. Dit zijn de algemene regels die de KNVB en wij hanteren. Hierop worden geen uitzonderingen gemaakt.

Contributiebedragen

De contributiebedragen worden jaarlijks vastgesteld in de Algemene Ledenvergadering. Op de website vind je altijd de laatst vastgestelde bedragen.

Zaalvoetbal

In de winterperiode kan gebruik gemaakt worden van de sporthal voor zaalvoetbal. Voor jeugdleden wordt hiervoor € 8,00 per seizoen per persoon apart in rekening gebracht bovenop het contributiebedrag.

Daarnaast zijn er het lopende seizoen altijd leuke activiteiten zoals bijvoorbeeld het voetbalkamp. Deze activiteiten zijn niet meegenomen in de contributiebedragen.

En dan ben je lid

Wanneer je lid wordt ga je contributie betalen.  Je krijgt dan minimaal 1x per week training en je speelt bondswedstrijden. Het streven is om 2x per week te trainen. Dit is afhankelijk van het aantal beschikbare vrijwilligers.

Als je besluit lid te worden betekent dit automatisch dat je ingezet kunt worden op een vrijwilligerstaak voor minimaal 8 uur per seizoen en maximaal 12 uur per seizoen. Vrijwilligers zijn belangrijk voor de vereniging. Daarom is een participatiecommissie in het leven geroepen om het vrijwilligersbestand en de vrijwilligerstaken in beeld te houden. Ook is er beleid geschreven wat het inhoudt voor jou als lid.  Meer informatie hierover of aanmelden als vrijwilliger kan via de Participatiecommissie. E-mail: [email protected]