Voetbalschool

logo_voetbalschool.png
DE INSCHRIJVING IS GEOPEND!! VANAF ZONDAG 1 OKTOBER AS. GAAT DE VOETBALSCHOOL BIJ AQUILA VAN START.
KLIK OP HET L
OGO HIERBOVEN VOOR HET AANMELDEN & ALLE INFO.

ZONDAG 17 SEPTEMBER AS. VAN 10.00-12.00 UUR GRATIS OPEN DAG OM KENNIS TE MAKEN (PROEFTRAINING) MET DE VOETBALSCHOOL

poster_najaar_voetbalschool.jpeg          poster_open_dag_voetbalschool.jpeg

Ben jij leergierig, wil je in jezelf investeren en ben je op zoek naar een uitdaging? Football For You voetbalschool is op zoek naar jou!

Vanaf 1 oktober 2023 wordt er gestart met een voetbalschool bij v.v. Aquila. De voetbalschool zal zich in verschillende periodes (cyclussen van 8 weken) richten op het verder ontwikkelen van kinderen in de leeftijdscategorie 5 t/m 14 jaar.

Football For You richt zich met de voetbalschool op het verbeteren van de techniek en de voetbalskills van kinderen. Dit doen wij door gebruik te maken van de voetbalmethodieken van Football For You waarin o.a. het individueel ontwikkelen en het zelf maken van keuzes een belangrijke rol speelt.

De najaarscyclus zal beginnen op zondag 1 oktober 2023 en eindigen op zondag 26 november 2023. Gedurende deze periode van 8 weken zal er elke zondag getraind worden van 10:00 tot 11:15 uur. De kosten voor Aquila-leden en leden samenwerkingsteams Avios/DBV bedragen €125,00 per persoon (als je geen lid bent van v.v. Aquila en samenwerkingsteams Avios/DBV zijn de kosten €150,00 per persoon).

Inschrijven kan via de website van Football For You.

Op de foto staan links Joey Hoffmans/Football for you en rechts Egon van Kessel/v.v. Aquila na het tekenen van de samenwerkingsovereenkomst op 21 mei 2023.
foto.overeenkomst.joey.egon.jpeg
v.v. Aquila is alleen facilitair betrokken, het aanmelden loopt via de voetbalschool.
De voetbalschool staat geheel los van het bij v.v. Aquila te houden Real Madrid voetbalkamp komende herfstvakantie (2023).