In Memoriam

In memoriam Edwin de Vree

Op 23 december 2019 bereikte ons het bericht dat Edwin de Vree is overleden.

Diep geschokt hebben wij hiervan kennis genomen. Edwin was een man van het eerste uur als het ging om onze vereniging Aquila.

Op vele manieren heeft Edwin zich altijd ingezet en betrokken gevoeld bij onze vereniging. Als speler, als (jeugd)trainer, leider, scheidsrechter, bestuurder van supportersvereniging. Zijn blauw witte hart zat op de goede plaats.

We zullen zijn betrokkenheid en persoonlijkheid gaan missen. Maar zijn ook dankbaar dat we Edwin hebben mogen kennen.  Dat we Edwin hebben mogen volgen in zijn mooie stappen in de voetbalwereld die hij heeft kunnen maken.  Als assistent-scheidsrechter in het betaald voetbal en als grensrechter op internationaal niveau.

Namens alle leden wensen wij Silvia, Moreno, Davide en naasten van Edwin alle kracht toe om dit enorme verlies te dragen.

Hoofd- en Jeugdbestuur v.v. Aquila
Dreumel, 23 december 2019