logo       SAMEN KOMEN WE VERDER!

Dreumel heeft een rijk verenigingsleven. De voetbalvereniging Aquila maakt daar al generaties lang deel van uit. Een gezellige club waar velen zich thuis voelen. Natuurlijk is voetbal een belangrijk onderdeel van een vereniging die haar leden de kans geeft om hun sport te bedrijven. Maar er is veel meer. Het is mensen ontmoeten, sociale opvoeding, leren verliezen en genieten van overwinningen, leren omgaan met tegenstanders en met leiding.

Maar een vereniging kost geld. Leden betalen hun contributie. Er zijn heel veel vrijwilligers die hun kosteloze bijdrage leveren. Er worden activiteiten georganiseerd om geld in te zamelen zoals de jaarlijkse sponsorloop. En er zijn sponsors. Gelukkig kennen we die in een ruime hoeveelheid, maar we hebben ze ook hard nodig.

Uw steun blijft en is van harte welkom.

Sponsoring is op veel verschillende manieren mogelijk. De tegenprestatie van onze vereniging bestaat over het algemeen uit het verschaffen van communicatiemiddelen om uw naamsbekendheid te vergroten. Hiernaast vindt u een overzicht van de mogelijkheden.

Natuurlijk zijn er naast deze pakketten tal van andere mogelijkheden tot sponsoring van onze club. Hierbij valt te denken aan sponsoring van een toernooi of activiteit, of eventuele materiaal verstrekking. Heeft u interesse om sponsor te worden of wilt u meer weten? Neem dan contact op met een van de leden van onze sponsorcommissie:

Jochem van Oorsouw   Tel.: 06-53698235
Harm van Raaij  Tel.: 06-23950682
Wout Elsen   Tel: 06-52070298
Richard Vink  Tel.: 06-39110273

Ons emailadres: [email protected]

Het volledige sponsorplan van v.v. Aquila kunt u hier downloaden