Real Madrid komt WEER naar Aquila 21 t/m 25 okt. 2024

Real Madrid komt WEER naar Dreumel!

Na het zeer succesvolle REAL MADRID VOETBALKAMP in oktober 2023 is er dit jaar weer zo'n heerlijkeSchermafbeelding_2024-03-17_200427.jpg voetbalweek bij v.v. Aquila in Dreumel.

Droom jij ervan om te trainen als een echte prof? Dit is jouw kans!

En nee, hiervoor hoef je niet
helemaal af te reizen naar het zonnige Madrid. Real Madrid komt namelijk naar Nederland!

Van 21 oktober t/m 25 oktober 2024 (herfstvakantie) organiseert Real Madrid weer een voetbalkamp voor jeugd van 7 t/m 15 jaar op de sportvelden van V.V. Aquila in Dreumel.

Iedereen binnen deze
leeftijdscategorie kan zich hiervoor aanmelden (dus niet alleen leden van V.V. Aquila!).

Tijdens dit
vijfdaagse voetbalkamp krijg je training volgens de nieuwste trainingstechnologieën en methoden, zoals dit bij de profs van Real Madrid ook wordt toegepast.
Een unieke ervaring dus, en super
leerzaam!

Wil jij hierbij zijn? Voor alle info en inschrijven kijk hier! Ook vind je hier meer informatie over het voetbalkamp, zoals kosten voor deelname en wat er allemaal is inbegrepen (o.a. een volledig tenue van Real Madrid, een bal, bidon en elke dag een lunch!).

Zorg dat je deze unieke kans niet mist!

Bekijk hier een terugblik op het voetbalkamp van 2023

(ps. V.V. Aquila is geen organisator van het kamp. De vereniging is alleen facilitair betrokken. Voor inhoudelijke vragen/opmerkingen over het voetbalkamp kunt u tercht bij FRM Clinics)