Aquila kleding

"......BLAUW WIT, DAT ZIJN ONZE KLEUREN......"

5 juni 2020

Het is zo ver!! De gloednieuwe kledinglijn van Aquila is vanaf nu te bestellen. Lees er hieronder alles over met link naar de webshop.

Namens de Aquila Kledingcommissie:

Leden en ouders kunnen zelf sportartikelen via onze webshop aanschaffen. Leden ontvangen hierdoor een korting van 10% op de reguliere catalogus- en winkelprijs. Aquila heeft zelf geen paskleding liggen, maar door Rick Sports is aangegeven om te allen tijde de kleding in de winkel te mogen passen. Wij willen jullie vragen om de aanschaf van sportartikelen via onze site te bestellen. Hiermee steunen jullie namelijk ook de club. Aquila krijgt namelijk per jaar een extra bonus over alles wat via de webshop besteld is. Deze bonus krijgen wij van onze leverancier die vervolgens in natura door aquila kan worden verzilverd middels aanschaf van materialen en kleding.

Voor vragen of opmerkingen kun je contact opnemen met de kledingcommissie via [email protected]

Klik op banner om naar website van leverancier te gaan.

webshop.link.aquila.jpg