Missie en Visie

Vv Aquila is een voetbalclub die zo'n 270 aangesloten voetballers heeft. Onze troeven zijn onze goede jeugdopleiding en het bruisende verenigingsleven dat onze club kent. Verder is vv Aquila een club die open staat voor iedereen: bij ons mag iedereen meevoetballen.

Het woord dorpsclub is ons nauw aan het hart gelegen. Het gaat bij ons om een gezond en ontspannend alternatief aan te bieden als vrijetijdsbesteding.

Het woord ambitie wordt zeker niet vergeten. Zo willen wij de spelers fysiek, technisch en mentaal klaarstomen als voetballer. Ons doel is om onze jongens zo later te kunnen klaarstomen voor het 1ste elftal.

De missie die we allemaal samen willen bereiken is dat we een goed uitgebalanceerde 1ste ploeg kunnen bouwen met onze eigen jeugdspelers als rode draad.

Met plezier leren voetballen.

Plezier en spelvreugde staan voorop maar we willen spelers beter leren voetballen, waarbij het principe dat techniek de basis van het voetbalspel is centraal staat. Vooral de techniektraining zal veel aandacht krijgen.

Uitgangspunt: plezier en ontwikkelen staan bovenaan. Daarna komt het winnen                                                                         .