Kansloos verlies Aquila 1

Groep 3 10

15 september 2019 14:00

Onbekend

Vandaag staat de laatste poulewedstrijd v/d beker op het programma, tegenstander Beuningse Boys uitkomend in de 3e klasse. Beuningse Boys heeft haar 2 poulewedstrijd gewonnen en Aquila beide verloren.

Aquila begint verdedigend aan de wedstrijd, echter weet het niet te voorkomen dat het na een kwartier al met 0-2 achterstaat. Daarna komt het wat beter in de wedstrijd en weet het Beuningse Boys aardig op te vangen, zonder zelf gevaarlijk te worden. 0-2 bedraagt dan ook de ruststand.

Na de rust is een wat verder naar voren spelend Aquila te zien, echter resulteert dit niet in het gewenste resultaat. Direct na rust valt een lange bal achter de verdediging en hiervan profiteert Beuningse Boys optimaal door schitterend de 0-3 binnen te lobben. Snel hierna valt de 0-4 uit een hoekschop. Na een uur spelen zorgt Joep voor de eretreffer, na een schot van Conté wat losgelaten wordt door de doelman. Teun en Wout krijgen nog kansen op een zachter ogende score, maar uiteindelijk is het verzet gebroken en de tank bij sommige spelers leeg en loopt Beuningse Boys uit naar een 1-8 overwinning.

Aquila heeft qua bekerwedstrijden een ongelukkige voorbereiding achter de rug en heeft 3 tegenstanders gehad die een maatje (of 2) te groot zijn. Aanstaande zondag 22 september wacht de eerste competitiewedstrijd, thuis tegen SV Nijmegen om 14:00 uur. Een tegenstander die gelijkwaardig zou moeten zijn aan Aquila.

Tot dan allen.