Aquila en AAC/Olympia delen de punten

AAC-Olympia 1 (zon)

Mannen, 1, 5e klasse E

19 april 2018 19:45

Van der Zwan

Opstelling

Zomeravond voetbal, de inhaalwedstrijd tegen AAC/Olympia op veld 2 met een temperatuur van boven de 20 graden.

Aquila start veel en veel te tam. AAC/Olympia is veel scherper en wint veel van de duels.  Een rare stuit op het harde veld zorgt ervoor dat de spits van onze gasten de 0-1 kan scoren. Aquila ploetert verder, in de drinkpauze is er al een wissel, Ernst heeft al geel en Mees vervangt hem. Mees krijgt gelijk een grote kans maar schiet naast. De wedstrijd is, laten we zeggen, matig, en de rust is er bij een 0-1 stand.

Na rust werkt Aquila in ieder geval keihard. Het voetbal blijft matig, maar we willen er in ieder geval alles aan doen. Dennis kopt heel knap de gelijkmaker binnen: 1-1. Nog een half uur te gaan. Moreno raakt geblesseerd en mag richting huisartsenpost. Even later Roy Stuive ook. Het houdt dit seizoen maar niet op met wat de spelersgroep voor de kiezen krijgt. Er is ook al 3x gewisseld dus Aquila moet de laatste 20 minuten met 10 man verder. Vlak voor tijd scoort AAC/Olympia de 1-2 en de wedstrijd lijkt gespeeld. Toch zetten de Aquila mannen nog een keer aan en een prima assist van Joep wordt door Tim Termeer heel knap binnen geschoten. Toch een punt voor beide teams.

Zondag komt DSZ op bezoek in Dreumel, aanvang 14.30 uur.