Kunde te sterk voor Aquila

Mannen, 1, 5e klasse E

18 februari 2018 14:30

Opstelling

Vandaag  komen de studenten van Kunde op bezoek bij Aquila. De uitwedstrijd was een waar spektakel, Aquila verloor in Nijmegen met 5-4.

Het eerste half uur gelijkwaardige ploegen, beiden zonder echte kansen, veelal middenveldvoetbal. Onoplettend verdedigen aan de kant van Aquila betekend de 0-1. Een paar minuten later is er onnodig balverlies wat Kunde een vrije trap oplevert die knap wordt binnengeschoten: 0-2.

Vlak voor rust lijkt Aquila terug in de wedstrijd te komen. Conte scoort uit de rebound van een vrije trap, maar helaas gaat de scheidsrechter mee in het vlagsignaal van de grensrechter.

Na rust al snel een strafschop voor Aquila na een overtreding op Conte. Dezelfde Conte schiet de strafschop helaas over. Aquila werkt hard, soms te hard (Rick ontsnapte met geel) maar komt niet dichterbij. Via een van richting veranderd schot komt Kunde op 0-3, einde wedstrijd.

Dank aan B-junior Thomas en A-junior Tim die ons uit de personele problemen hielpen.

Opstelling: Hidde, Dennis (60 Thomas), Rick (75 Tim), Wout, Willem, Joep (45 Jop), Niels, Ernst, Mees, Bram en Conte. Overige wissel: Jason.