Aquila pakt punt in slotminuut

VVLK 1 (zon)

Mannen, 1, 5e klasse E

4 februari 2018 14:30

Dhr. Kok

Opstelling

Prima veld, leuke tegenstander, prima scheidsrechter, kortom de ingrediënten voor een leuke wedstrijd en dat werd het ook tegen de nummer 2 van deze competitie: VVLK. Uit werd er door Aquila verloren met 4-2.

De beginfase was voor onze gasten die de thuisclub de eerste 25 minuten behoorlijk onder druk hielden. VVLK kwam ook terecht op voorsprong en dankzij een knappe redding van Hidde bleef het bij 0-1. Aquila knokte zich terug in de wedstrijd. Na een mooie voorzet van Willem kwam Bram net niet tot scoren. Vlak voor rust schoot Niels de 1-1 raak uit een vrije trap nadat hij zelf was gevloerd na een mooie combinatie met Conte.

Na rust twee hardwerkende ploegen. Aquila komt eigenlijk te weinig in de 16 meter van VVLK. De keer dat we er komen komt Bram net niet tot scoren. Na een ongelukkige handsbal van Rick krijgt VVLK een strafschop, maar Hidde stopt deze keurig. Diezelfde Hidde pakt nog knap een 1 tegen 1 duel, maar VVLK is dreigender dan Aquila dat wel keihard blijft werken. In de 82e  minuut komt VVLK na een prima goal alsnog op voorsprong 1-2. Aquila gaat voor alles of niets en wordt in de slotminuut beloond. De ingevallen JO17-1 speler Floris legt zijn lange bal op het hoofd van stormram Wout en die scoort knap de 2-2. Kort hierna fluit de scheidsrechter af en is het zwaarbevochten punt binnen. Dank aan Tim uit het 2e en Floris uit de JO17-1 die ons weer uit de brand hielpen vandaag.

Komend weekend carnaval. Zondag 18 februari komt Kunde op bezoek in Dreumel. Aanvang 14.30 uur.

Opstelling: Hidde, Harm (70 Floris), Rick, Wout, Willem, Dennis (55 Tim), Niels, Ernst, Joep (65 Mees), Bram en Conte. Overige Wissel: Jason.