Aquila verliest van SVO

22 oktober 2017 14:30

Hr. Hassnaoui

Opstelling

Ondanks dat de weergoden de kranen open hadden gezet werd er gelukkig op deze zondagmiddag toch gevoetbald in Dreumel. Aquila ontving koploper SVO. Na het warmlopen op de trainingsvelden werd er onder leiding van de uitstekende scheidsrechter een zeer sportieve wedstrijd afgewerkt.

Het initiatief lag bij SVO dat echter niet gevaarlijk werd. In de 30e minuut konden de gasten uit Ooij gemakkelijk profiteren van niet goed ingrijpen door Aquila: 0-1. Aquila was een minuutje van slag en dat kwam de thuisclub duur te staan want SVO strafte dat gelijk af: 0-2. Aquila herpakte zich en kreeg na een overtreding op Conte een strafschop. Helaas stopte de keeper de inzet  van Conte en bleef de aansluitingstreffer uit. Kort hierna scoort Conte wel na een kopbal van Rick, helaas volgens grens- en scheidsrechter was het buitenspel. Rust 0-2.

Na rust probeerde Aquila er bij SVO doorheen te komen, uit een aantal gevaarlijke voorzetten werd niet gescoord. De grootste kans was voor Dennis, wat uitmondde in  een ouderwetse scrimmage, helaas voor Aquila opnieuw geen goal en werd de ruststand ook de eindstand.

Komende week wacht in Altforst de wedstrijd tegen AAC/Olympia, let op, die begint om 14.00 uur.