Bloedeloze, maar spannende 0-0

Nieuwstraat 14
6621KV
DREUMEL

In de wedstrijd tegen SCP uit Puiflijk wil Aquila zijn reeks met overwinningen natuurlijk voortzetten. Zal niet gemakkelijk worden. Aquila staat op dit moment 3e en SCP 4e op de ranglijst.
.
De thuisploeg zal wel voordeel kunnen hebben van het grasveld, de bezoekers hebben een kunstgrasveld. De wedstrijd gaat vanaf het begin redelijk gelijk op. Slechts een kansje voor Aquila in de 14e minuut, 10 minuten later een kansje aan de andere kant. Dit is het wel zo`n beetje in de 1e helft.

In de 2e helft word het steeds duidelijker dat SCP voor een punt komt. Ze willen niet voetballen. Aquila is helaas ook niet bij machte om echt uitgespeelde kansen te creëren. Het spel ligt vaak stil. De bezoekers lijken ieder moment aan te grijpen om op het gras te blijven liggen, zal wel lekker zacht aanvoelen. De scheids gaat daar te vaak in mee.

Helaas voor de thuisploeg weten ze geen grote kansen te krijgen. Het duel eindigt dan ook in een bloedeloze 0-0. Het blijft overigens wel tot het eind spannend.

Jammer, maar toch nog een punt is ook weer niet zo slecht tegen een ploeg als SCP. We staan er nog steeds goed voor in deze periode.

Zondag hopelijk een leukere wedstrijd in de mooiste derby van de regio Avios/DBV 1 tegen Aquila 1 op het veld in Alphen. Kom dat zien!