Aquila loopt enorme zeperd op tegen koploper SCE

SCE 1

20 maart 2022 14:00

M.M.J. Daemen

Sportpark Lindenholt
de Meeuwse Acker 2029
6546DZ
NIJMEGEN

Vandaag mocht Aquila aantreden tegen de koploper, die al haar wedstrijden in een overwinning omzetten. De thuiswedstrijd in Dreumel werd met 1-5 verloren.

Uit, op het kunstgras blijkt al snel dat SCE nog oppermachtiger is dan op het natuurgras in Dreumel. Met name de technisch zeer begaafde spelverdeler Nasim Saber blijkt een ware plaag voor de ploeg uit Dreumel. Mede door zijn sublieme assists staat het met de rust al 7-0.

Na de rust kan de schade nog enigszins beperkt gehouden worden en wordt de eindstand op 12-0 bepaald. Deze wedstrijd toont aan dat SCE de verdiende koploper is, die veruit het beste voetbal speelt in deze klasse.

Voor Aquila de taak om de rug weer te rechten en de volgende wedstrijd uit tegen SCP Puiflijk er weer een wedstrijd van te maken. Aanvang wedstrijd: 14.30 uur.