Pupil van de week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

9

Aquila JO10-1

4

0

Maxim Verhoef is een bijzondere jongen, enorm creatief en enthousiast. Met een rijke interesse wereld, geïnteresseerd in alles wat hij om zich heen ziet en ontdekt. Toen we een paar jaar geleden begonnen met voetbal vond Maxim allerlei prachtige dingen in het veld die hij opraapte en de hele training in zijn hand kon houden. Prachtige veren van vogels, bloemen, een baadje of een takje; nu zou je denken wat heeft dat met voetbal te maken? Nou voetbal is een spel wat enorm veel creativiteit vraagt en goede ogen voor detail en wat er gaande is. Dat heeft Maxim!

Hij is een voetballer die enorm behendig kan zijn met de bal. Bijna dansend langs de tegenspelers pingelt en een enorm goede spits gaat worden. Omdat Maxim zoveel ziet is een focus hebben soms ook echt wat lastig maar dat gaat vanzelf komen! De trainer vermoedt dat dit geduld vraagt en dat dat juist het voetbal talent wat Maxim heeft ten goede komt.