Pupil van de week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

Aquila JO9-1

ROX DE LEEUW / 8  jr. / Elftal: JO9-1 / Positie: rechterspits of keepster

Deze week een stoere voetbalster bij Aquila…Rox de Leeuw. Na een aantal kickbox-lessen heeft Rox toch besloten om te gaan voetballen! Leuk team met veel kids uit haar eigen klas.

Voor Rox mag voetbal eigenlijk altijd wel doorgaan, weer of geen weer, corona of niet, gewoon gaan! Zelf speelt ze graag rechtsvoor maar een balletje tegen houden als keepster, daar is ze ook zeker voor te porren.

Zo trots! Komt ze thuis na een complimentje van de trainer, of natuurlijk na je eerste gescoorde goal. Dat is genieten van oor tot oor.
Naast voetbal is Rox een echte waterrat, zwemmen is een grote hobby. Buiten spelen, trampoline en rondjes door de wijk skeeleren is dagelijkse kost! Kortom een heerlijk buitenkind.

As. zondag bij de wedstrijd Aquila 1 - DIOSA 1 zal deze veelzijdige “dame” de aftrap verrichten.