Pupil van de week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

8

Aquila JO9-1

8

0

Norah is al wat jaartjes fan van Aquila. Ze kwam eerst graag kijken bij papa (en was ook erg fan van de snoepjes van Daniëlle uit de kantine 😉). Ook kijkt ze graag met papa wedstrijden van Ajax. En ze heeft in de herfst vakantie een rondleiding gehad in de Johan Cruijff Arena.

Zelf is ze in de Corona periode gestart met trainen. Nu de wedstrijden zijn gestart maakt ze mooie stappen in haar ontwikkeling. Ze is actief op het middenveld en heeft onlangs haar eerste goal gescoord.

Naast voetbal houdt ze van afspreken met haar vriendinnen. Buitenspelen , bord- en kaartspelletjes, maar ook Super Mario of Just Dance op de Wii vindt ze leuk.